Thailand

23 augustus 2009 - Bangkok, Thailand

Nou het heeft even geduurd maar ik heb weer een enigszins fatsoenlijke internetcomputer te pakken. In Myanmar was het onmogelijk om wat up te loaden en in Indonesie gaat het al niet veel beter. Ik ben nu alweer bijna in Australie dus de hoogste tijd om even wat mee te delen over Thailand.

Bangkok was weer eens een normale grote stad, die had ik in lange tijd niet meer gezien. Dus nieuwe camera gekocht, bioscoop meegepakt, de "normale" dingen zijn dan opeeens ook weer mooi om te doen. Maar goed, dat gaat toch ook weer snel vervelen, dus naar het noorden gegaan om vanuit Chiang Mai op de motor een tour van vijf dagen te maken. Kamperen in natuurparken, tijgerpark, grotten, berglandschap dus fijn wat bochtige bergweggetjes meegepakt en heel veel watervallen.
Daarna daar in de buurt drie dagen lang met olifanten gestoeid. Je "rijd" ze in het bos rond, twee keer per dag in bad en er is een show waar je je kunsten met dat beest mag vertonen. Fijn hoor als dat beest na twee dagen eindelijk je slippers eens aangeeft :-)

Tussendoor in Myanmar geweest (daarover volgende keer) en daarna op Koh Tao mijn duikcursus gedaan, echt supermooi daar onderwater! Daar heb ik helaas geen foto's van, maar echt alsof je in een aquarium aan het zwemmen bent. Direct na de basis ook nog een 30 meter duik meegepakt, dus nu mag ik ongeveer overal duiken, prima voor Australie.

Groeten!
Martijn

1. Caspar:
    30 september 2009
    Goed om te zien dat je nog niet een hoofd vol dreadlocks en alternatieve kleren hebt... Even aannemend dat je dat olifanten pak aan moest daar.

Veel plezier met de vervolgreis!
  2. Bart:
    5 oktober 2009
    Hey Boer,
    ziet er weer goed uit hoor! Je vermaakt je prima zo te zien:-) Ben je toevallig rond de kerst in centraal-amerika? Marc, Chris en ik gaan dan een maand rondtrekken in Costa Rica, Panama en Nicaragua, dus als je in de buurt bent!

veel plezier nog!